Åsikter och tankar

Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

Skrik inte på gatorna

Av Hazel - 11 mars 2015 20:13

VAD SKA VI GÖRA? KROSSA SEXISMEN...


okej hörrni istället för att stå och skrika det genom hela staden, så gör något åt det for real. Folk tar avstånd och avsmak av människor som skriker åt dem. Därför är det bättre om vi satsar på att dela ut flygblad. 


Jag förstår att det jag såg var en demostartion. men det var inte en demostartion mot tillexmepl ett företag som ger kvinnor mindre lön... utan det var bara en mini parad genom den minsta staden ni kan hitta, sen fikade dem på expresso house. Snälla låt oss satsa större istället, där vi blir hörda... internett tillexempel. :)


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hazel - 2 mars 2015 15:01


Hej idag tänkte jag prata om Kläder Vi alla har olika syner på det senaste modet vad vi tycker är fint eller inte. Märkeskläder har blivit väldigt populärt. Ni som är i min ålder vet hur det är, man baaaahhhh måste ha den tröjan på Hollister!! även...

Av Hazel - 2 mars 2015 14:34

Denna blogg skapades just för att jag tänkte dela med mig av mina åsikter, lite hur jag ser på vissa saker och ting. Jag menar då inte disskutioner om man ska välja mellan att köpa isadoraa eller maybelline mascara, här tänker jag ta upp stora ämen r...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards